Please use this identifier to cite or link to this item: https://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/3896
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠάνος, Διονύσης-
dc.contributor.authorΚουσιάππα, Γεωργία-
dc.date.accessioned2015-01-21T11:23:55Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:25:25Z-
dc.date.available2015-01-21T11:23:55Z-
dc.date.available2015-11-30T08:25:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/3896-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «η αντίληψη των εφήβων για τον κυβερνοεκφοβισμό» εκπονήθηκε από την Γεωργία Κουσιάππα, φοιτήτρια του 8ου εξαμήνου του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του Λέκτορα Διονύση Πάνου και ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2014 Ο εκφοβισμός έχει εμφανιστεί χρόνια πριν και στο παρελθόν αποτελούσε φαινόμενο του σχολικού περιβάλλοντος. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο αυτό έχει αλλάξει. Πλέον ο εκφοβισμός ή αλλιώς bullying έχει πάρει μια νέα μορφή λόγω της ραγδαίας αύξηση της τεχνολογίας αλλά και της ολοένα και περισσότερο αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου από τους νέους. Έτσι φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για κυβερνοεκφοβισμό (cyberbullying) ένα φαινόμενο που καθημερινά αυξάνεται συνεχώς με καινούργια στοιχεία για έρευνα να εμφανίζονται στο φώς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η περεταίρω έρευνα για το φαινόμενο του κυβερνοεκφοβισμού σε επίπεδο αντίληψης όσο αφορά την κυπριακή κοινωνία. Για το φαινόμενο αυτό στην Κύπρο έχουν γίνει ελάχιστες έρευνες. Μέσα από την δική μου έρευνα εξετάζω την αντίληψη που υπάρχει ανάμεσα στους εφήβους σχετικά με τον κυβερνοεκφοβισμό. Συγκεκριμένα ερευνώ τις εντυπώσεις γύρω από το γεγονός μελετώντας τις μορφές, το προφίλ των θυτών και των θυμάτων και τις επιπτώσεις του φαινομένου αυτού. Η έρευνα χωρίζεται σε δύο μέρη: Tο πρώτο περιλαμβάνει δημιουργία ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν ηλεκτρονικά ενώ το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει συνεντεύξεις εις βάθος με 10 εφήβους. Μέσα από την ανάλυση των δεδομένων και της ποιοτικής ανάλυσης των συνεντεύξεων προέκυψε το συμπέρασμα ότι ο παράγοντας γνώση και εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο στην άποψη σχετικά με το περιβάλλον του κυβερνοεκφοβισμού. Παράλληλα οι έφηβοι παρουσιάζουν μια εντελώς λανθασμένη άποψη σχετικά με το προφίλ του θύτη και του θύματος αλλά και σχετικά με τις διαστάσεις που έχει πάρει το φαινόμενο όσο αφορά την κυπριακή κοινωνία.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΔιαδίκτυοen_US
dc.subjectΚυβερνοεκφοβισμόςen_US
dc.subjectΈφηβοιen_US
dc.subject.otherInterneten_US
dc.subject.otherCyberbullyingen_US
dc.subject.otherTeenagersen_US
dc.titleΑντίληψη εφήβων Κύπρου για τον κυβερνοεκφοβισμόen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/21en
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2013-2014en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-3493-3015-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Georgia_Kousiappa.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

295
Last Week
0
Last month
5
checked on Dec 5, 2021

Download(s) 20

500
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.