Please use this identifier to cite or link to this item: https://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/12774
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζημιτσής, Διόφαντος-
dc.contributor.authorΧρίστου, Ιωάννα-
dc.date.accessioned2018-08-30T07:36:27Z-
dc.date.available2018-08-30T07:36:27Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttp://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/12774-
dc.descriptionThis study examines the development of an innovative application, the production of road safety barriers made of steel fibre reinforced concrete, that incorporates materials from recycled tyres such as rubber particles and steel fibres. The development of steel fibre reinforced rubberised concrete barriers is aiming the reduction of motorist injuries and deaths during a collision, due to the high energy absorption capacity of rubberised concrete. The study explored different material properties including workability, density and air content of fresh rubberised concrete as well as the compressive strength, density and air content of hardened concrete. Eight mixtures with 60% of their overall volume of aggregates replaced by recycled rubber particles were prepared in order to assess the material properties based on the variables studied. The European and International Standards were followed for the experimental assessment of the material.en_US
dc.description.abstractΣτη μελέτη αυτή εξετάζεται μια καινοτόμα εφαρμογή, η κατασκευή οδικών φραγμών από σκυρόδεμα το οποίο περιέχει ανακυκλωμένα ελαστικά. Η κατασκευή των φραγμών αυτών έχει σκοπό την μείωση των θανάτων και των τραυματισμών κατά την σύγκρουση, λόγω του της ιδιότητας των ελαστικών να απορροφούν ενέργεια. Αξιολογήθηκαν διάφορες ιδιότητες του σκυροδέματος από ανακυκλωμένα ελαστικά όπως η εργασιμότητα , η πυκνότητα και η περιεκτικότητα σε αέρα του νωπού σκυροδέματος καθώς και η αντοχή σε θλίψη, η πυκνότητα και η περιεκτικότητα σε αέρα του σκληρυγμένου σκυροδέματος. Για τη μελέτη αυτή κατασκευάστηκαν οκτώ μίγματα σκυροδέματος όπου αντικαταστάθηκε το 60% του συνολικού όγκου των αδρανών από ανακυκλωμένο καουτσούκ. Για την πειραματική διερεύνηση των ιδιοτήτων του υλικού βάση των διαφορών στα 8 μίγματα, χρησιμοποιήθηκαν τα Ευρωπαϊκά και διεθνή Πρότυπα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΑνακυκλωμένο ελαστικόen_US
dc.subjectΣτηθαία οδώνen_US
dc.subjectΑντοχή θλίψηςen_US
dc.subjectΠυκνότηταen_US
dc.subjectΕργασιμότηταen_US
dc.subjectΠεριεκτικότητα σε αέραen_US
dc.titleΣτηθαία ασφάλειας οδών από ινοπλισμένο σκυρόδεμα με αντικατάσταση αδρανών από καουτσούκ ανακυκλώμενων ελαστικώνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1other-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0002-2684-547X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Χρίστου Ιωάννα.pdf150.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

Page view(s)

74
Last Week
1
Last month
2
checked on Sep 22, 2019

Download(s)

27
checked on Sep 22, 2019

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.