Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)



Refined By:
Type:  Bachelors Thesis
Fulltext:  With Fulltext

Results 61-80 of 149 (Search time: 0.021 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
612014Επώνυμοι πρωταγωνιστές στην έντυπη κυπριακή διαφήμιση. Συγκριτική ανάλυση μεταξύ ανδρικών και γυναίκειων απεικονίσεωνΧριστοδούλου, Αθηνά 
62May-2021Εφαρμόζοντας την παιχνιδοποίηση στην ψυχική ανθεκτικότητα : η περίπτωση της πανδημίας COVID-19Αριστείδης, Λοΐζος 
632012Η άρθρωση και εξάπλωση του λόγου μίσους στο διαδίκτυοΚορωνίδη, Ευφροσύνη 
64May-2021Η αντιληπτή διαφάνεια διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δυκτύωσηςΑνδρέου, Χριστιάνα 
65May-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
66May-2015Η δέσμευση του καταναλωτή σε μια επωνυμία όπως εκφράζεται από την κοινωνική διάχυση μηνυμάτων στο διαδίκτυο: μελέτη περίπτωσης του προϊόντος IphoneΒουτουρή, Άντρη 
67May-2022Η διαμεσολάβηση της μεταθανάτιας ψηφιακής παρουσίας και ταυτότητας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι αντιλήψεις των χρηστ(ρι)ώνΓρηγορίου, Αθηνά 
68May-2018Η διερεύνυση της λαικιστικής ρητορικής των πολιτικών κομμάτων Χρυσή Αυγή και Σύριζα την περίοδο των μνημονίων μέσω του TwitterΝικολάου, Σοφία 
692011Η έκθεση του γυναικείου σώματος στην τηλεοπτική διαφήμιση στην ΚύπροΚαλλή, Ουρανία 
70May-2018Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στο ανθρώπινο δυναμικό : ποσοτική έρευνα στον ξενοδοχειακό τομέαΚλατσιά, Άντρη 
71May-2021Η επίδραση της πολιτικής ιδεολογίας των κυπρίων απέναντι στο εμβόλιο του κορωνοϊουΒασιλείου, Σταύρη 
722013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
73May-2020Η επιρροή της ατμόσφαιρας στην πιστότητα: η περίπτωση του Nicosia MallΠράτσου, Άντρη 
74May-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
75Apr-2020Η επιρροή των Atmospherics λιανικών καταστημάτων στις προτιμήσεις καταναλωτών: συγκριτική ανάλυσηΧαραλάμπους, Στέλλα 
76May-2021Η επιρροή των atmospherics στην πιστότητα των καταναλωτών : η περίπτωση του καταστήματος strativariusΒασιλείου, Μιχαέλα 
77May-2018Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα: ποσοτική προσέγγισηΜεσαρίτη, Μέλανη 
18May-2020Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στους επικοινωνιακούς οργανισμούς: μια διερευνητική μελέτη στην ΚύπροΜοδέστου, Κυριακή Καρολίνα 
192015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
202018Η κατασκευή του "ηθικού εαυτού" μέσα απο τις εμπειρίες με σεξουαλικό υλικό στα ΜΜΕΑθανασίου, Ραφαέλλα