Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8468
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorZotos, Yorgos-
dc.contributor.authorTsourvakas, George-
dc.contributor.authorDekoulou, Paraskevi-
dc.contributor.authorAgas, Kostas-
dc.contributor.otherΓιώργος, Ζώτος-
dc.date.accessioned2016-05-11T11:19:20Z-
dc.date.available2016-05-11T11:19:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationIX World Media Economics and Management Conference, 2010, Bogota, Colombia, 2 - 6 Juneen
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8468-
dc.language.isoenen
dc.subjectDominant media companiesen
dc.subjectLeadership strategyen
dc.titleSocial responsible content as leadership strategy component for dominant media companiesen
dc.typeConference Papersen
dc.collaborationAristotle University of Thessalonikien
dc.subject.categoryMedia and Communicationsen
dc.reviewPeer Revieweden
dc.countryGreeceen
dc.subject.fieldSocial Sciencesen
dc.publicationPeer Revieweden
dc.dept.handle123456789/54en
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextnone-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_c94f-
item.openairetypeconferenceObject-
item.languageiso639-1en-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation
CORE Recommender
Δείξε τη σύντομη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

623
Last Week
1
Last month
12
checked on 18 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα