Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/686
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαήλ, Δέσποινα-
dc.contributor.authorΚυρλιτσιάς, Χρίστος-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:35:25Z
dc.date.accessioned2015-11-30T09:59:10Z-
dc.date.available2014-03-20T10:35:25Z
dc.date.available2015-11-30T09:59:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/686-
dc.description.abstractΗ εργασία περιλαμβάνει σύντομη ανασκόπηση βιβλιογραφίας σχετικά με σχεδιασμό ηλεκτρονικών παιχνιδιών και συσκευών αλληλεπίδρασης, σχεδιασμό και υλοποίησης ηλεκτρονικού παιχνιδιού και ενσωμάτωση διαφόρων τρόπων αλληλεπίδρασης. Αρχικά, γίνεται μια ανασκόπηση της διαδικασίας, και των σταδίων που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Η ανασκόπηση αυτή είναι περιορισμένης έκτασης και δεν καλύπτει σε βάθος τα στάδια. Στη συνέχεια έγινε έρευνα σχετικά με τους διάφορους τρόπους αλληλεπίδρασης του χρήστη (input devices), οι οποίοι θα ενσωματωθούν στο παιχνίδι. Συγκεκριμένα το ποντίκι-πληκτρολόγιο, joystick, kinect και φορητή συσκευή (Android.) Για κάθε μέθοδο/συσκευή περιλαμβάνεται περιγραφή των χαρακτηριστικών και του τρόπου λειτουργίας. Βασικό μέρος της εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του παιχνιδιού. Παράλληλα με την υλοποίηση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού, γίνεται διερεύνηση και αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity, καθώς και διαφόρων τεχνικών και μεθόδων υλοποίησης και προσαρμογή τους στο συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως η φυσική του παιχνιδιού, τα animations και ειδικά εφέ με particle systems. Ενσωμάτωση στο παιχνίδι έτσι ώστε να λειτουργεί με τη χρήση , joystick, kinect και φορητή συσκευή (Android.) Διερεύνηση των προϋποθέσεων για χρήση των συγκεκριμένων συσκευών, ποιες δυνατότητες έχουν, ποιες πληροφορίες δίνουν και πώς αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο παιχνίδι.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΗλεκτρονικά Παιχνίδιαen_US
dc.subjectΣυσκευές αλληλεπίδρασηςen_US
dc.subject.otherΕικονικοί κόσμοιen_US
dc.titleΕικονικοί κόσμοι/ παιχνίδια ηλεκτρονικών υπολογιστών και συσκευές αλληλεπίδρασηςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Χρήστος Κυρλιτσιάς.pdf203.68 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

310
Last Week
0
Last month
7
checked on May 19, 2024

Download(s) 50

85
checked on May 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.