Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/30455
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛανίτης, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΘεοδοσίου, Αλέξανδρος-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:50:29Z-
dc.date.available2023-09-19T08:50:29Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/30455-
dc.descriptionNowadays, virtual reality is accessible all the time, by more people. This is due to the evolution of technology and the decrease in the price of virtual reality devices. These devices are either virtual reality headsets connected to a computer, or stand-alone virtual reality helmets. Another category is virtual reality headsets that use mobile phones for their operation. In such cases the interaction is either by head movements or by using levers or specialized remote controls. However, these solutions do not offer a satisfactory way of interaction and/or involve additional costs for acquiring the interaction equipment. Having observed this problem, the need for a new product was therefore identified. This product will be a device, which is attached to a virtual reality helmet for mobile phones, in order to change the view of the main camera of the mobile phone. In this way the mobile phone will be able to take images of the user's hands, which can then function as a form of interaction in virtual reality. Thus, with this low-cost device, there will be no need to connect additional high-cost devices for effective interaction. The research presents the full design cycle of the prototype device development, including requirements analysis, product design, prototyping, and evaluation. According to the initial evaluation results, virtual reality users accepted the proposed device.en_US
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, η εικονική πραγματικότητα είναι προσβάσιμη συνεχώς, από περισσότερα άτομα. Αυτό συμβαίνει λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και της μείωσης των τιμών, των συσκευών εικονικής πραγματικότητας. Αυτές οι συσκευές είναι είτε κράνη εικονικής πραγματικότητας που συνδέονται με ηλεκτρονικό υπολογιστή, ή αυτόνομα κράνη εικονικής πραγματικότητας. Ακόμη μια κατηγορία είναι τα κράνη εικονικής πραγματικότητας που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα για τη λειτουργία τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις η διάδραση γίνεται είτε με κινήσεις της κεφαλής είτε με την χρήση μοχλών ή εξειδικευμένων τηλεχειριστηρίων. Αυτές οι λύσεις όμως δεν προσφέρουν ικανοποιητικό τρόπο διάδρασης ή/και εμπεριέχουν επιπρόσθετο κόστος για απόκτηση του εξοπλισμού διάδρασης. Έτσι αφού παρατηρήθηκε αυτό το πρόβλημα, επισημάνθηκε η ανάγκη για ένα νέο προϊόν. Αυτό το προϊόν θα είναι μια συσκευή, η οποία συνδέεται πάνω σε ένα κράνος εικονικής πραγματικότητας για κινητά τηλέφωνα, ώστε να αλλάξει την οπτική της κύριας κάμερας του κινητού τηλεφώνου. Με αυτό τον τρόπο το κινητό τηλέφωνο θα μπορεί να λαμβάνει εικόνες των χεριών του χρήστη, οι οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να λειτουργήσουν ως μια μορφή διάδρασης σε εικονική πραγματικότητα. Έτσι με αυτή τη συσκευή χαμηλού κόστους, δεν θα χρειάζεται η σύνδεση επιπλέων συσκευών υψηλού κόστους για αποτελεσματική διάδραση. Στην έρευνα παρουσιάζεται ο πλήρης κύκλος σχεδιασμού της ανάπτυξης της πρωτότυπης συσκευής, περιλαμβάνοντας την ανάλυση απαιτήσεων, το σχεδιασμό του προϊόντος, την κατασκευή πρωτοτύπων και την αξιολόγηση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα αρχικής αξιολόγησης, η προτεινόμενη συσκευή έτυχε αποδοχής από χρήστες εικονικής πραγματικότητας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚινητό τηλέφωνοen_US
dc.subjectΚράνη εικονικής Πραγματικότηταςen_US
dc.subjectΑναγνώριση χειρονομιώνen_US
dc.subjectΔιάδραση με βάση την κάμεραen_US
dc.subject.otherSmartphoneen_US
dc.subject.otherVirtual Reality Headsetsen_US
dc.subject.otherHand Gesture Recognitionen_US
dc.subject.otherCamera-Based Interactionen_US
dc.titleΣυσκευή αναγνώρισης χειρονομιών για κράνη εικονικής πραγματικότητας για κινητά τηλέφωνα : ένα πρωτότυποen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ-BSC-Θεοδοσίου-2023.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ171.83 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

35
Last Week
0
Last month
2
checked on May 21, 2024

Download(s) 50

6
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons