Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26805
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAristidou, Petros-
dc.contributor.authorDemetriou, Victoria-
dc.date.accessioned2022-08-02T08:24:33Z-
dc.date.available2022-08-02T08:24:33Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/26805-
dc.descriptionΗ συνεχής αύξηση των αερίων θερμοκηπίου (GHG) έχει θέσει τους καθιερωμένους στόχους της κλιματικής ουδετερότητας σε μια επιταχυντική λειτουργία. Αυστηρή μετάβαση σε καθαρότερη και πιο πράσινη ενέργεια είναι απαραίτητη. Ξεκινώντας από την ηλεκτροδότηση του τομέα των μεταφορών, ο οποίος είναι εξέχων για αυτήν την ενεργειακή μετάβαση. Κατά συνέπεια, το επίκεντρο είναι η ενσωμάτωση και η ευρύτερη εμπορευματοποίηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Προκειμένου η μετάβαση να είναι επιτυχής, αποτελεσματική και ακριβής έρευνα πρέπει να αναπτυχθεί περαιτέρω σχετικά με αυτό το θέμα και τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στο ηλεκτρικό δίκτυο. Με αυτό κατά νου, η εργασία καλύπτει το θέμα της επίδρασης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δίκτυο διανομής με τη διείσδυση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Διαφορετικά μοντέλα μεταβλητών παραμέτρων όπως, η συμπεριφορά του οδηγού, οι δυνατότητες φορτιστή και η ενεργειακή παραγωγή φωτοβολταϊκών έχουν προσομοιωθεί μέσω ενός αλγορίθμου για την παρατήρηση των διαφορών στην ευαισθησία και στη συμπεριφορά του δικτύου διανομής μετά από κάθε προτεινόμενο σενάριο. Τα δύο σενάρια περιλαμβάνουν, σταθερό οικιακό φορτίο με διείσδυση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με και χωρίς χρήση φωτοβολταϊκών κατοικίας. Η μέθοδος Monte-Carlo χρησιμοποιείται για να ληφθεί υπόψη η μεταβλητότητα στα προσομοιωμένα μοντέλα.en_US
dc.description.abstractThe continuous rise of Greenhouse Gases (GHG) has set the established goals of climate neutrality into an accelerative mode. Rigorous transition into cleaner and greener energy is a must. Starting with the electrification of the transportation sector, which is eminent for this energy transition. Consequently, the spotlight is on the integration and wider commercialization of electric vehicles. In order for the transition to be successful effective and accurate research has to be further developed regarding this matter and its possible negative effects on the power grid. With this in mind, the thesis covers the topic of the impact of electric vehicles in the distribution network with penetration of renewable energies. Different models of variable parameters such as driver behavior, charger capabilities, and photovoltaic generation have been simulated via an algorithm to observe the differences in sensitivity in the behavior of the distribution network after each proposed scenario. The two scenarios include, a fixed residential load with EV penetration with and without the utilization of residential photovoltaic loads. The Monte-Carlo method is used in order to account for the variability in the simulated models.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕlectric vehiclesen_US
dc.subjectRenewable energy sourcesen_US
dc.subjectLV distribution networken_US
dc.subjectCharging profilesen_US
dc.subjectMonte-Carlo simulationen_US
dc.subject.otherΗλεκτρικά οχήματαen_US
dc.subject.otherΑνανεώσιμες πηγές ενέργειαςen_US
dc.subject.otherΔίκτυο διανομήςen_US
dc.titleThe Impact of Electric Vehicles in an Unbalanced Distribution Network with Renewablesen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2021-2022en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0003-4429-0225-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Victoria Demetriou Abstract.pdfAbstract671.34 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

74
Last Week
0
Last month
12
checked on Jun 7, 2024

Download(s)

62
checked on Jun 7, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons