Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23373
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPanigyrakis, George G.-
dc.contributor.authorAnayiotos, Constantinos-
dc.date.accessioned2021-10-22T10:44:30Z-
dc.date.available2021-10-22T10:44:30Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/23373-
dc.descriptionΗ παρούσα πτυχιακή εργασίας με τίτλο ‘’How iconic communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth:. The case of Starbucks’’ εκπονήθηκε από τον Κωνσταντίνο Αναγιωτό φοιτητή του 4ου έτους του Τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του κοσμήτορα κύριου Γιώργο Πανηγυράκη. Σκοπός της παρούσας ποσοτικής μελέτης είναι να εξετάσει πώς μέσα από το ‘’Customer Journey’’ οι πελάτες εντός των καφετεριών γίνονται ‘’Brand Loyal’’ καθώς επηρεάζονται μέσα από τις επαφές των ακόλουθων στοιχείων: ‘’Brand Experience’’ και ‘’Moments of Truth’’. Αυτά τα δύο ‘’Constructs’’ έχουν διάφορα ‘’Touch-Points’’ τα οποία μπορούν να κάνουν ένα πελάτη πιστό σε μια επωνυμία. Συνεπώς, η παρούσα μελέτη στοχεύει να εξετάσει πως δύο διαφορετικά κατασκευάσματα, ‘’Brand Experience’’ & ‘’Moments of Truth’’, μπορούν να συνδεθούν σε ένα ολοκληρωμένο κατασκεύασμα το οποίο μετράει το ‘’Brand Loyalty’’ απέναντι σε μία καφετέρια. Στην βιβλιογραφία, το ‘’Brand Experience’’ έχει μελετηθεί κυρίως σε τομείς στους οποίους τα ερεθίσματα που σχετίζεται με την επωνυμία επηρεάζει τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με την εικόνα της επωνυμίας, ενώ τα ‘’Moments of Truth’’ έχουν χρησιμοποιηθεί για τη μέτρηση της αλληλεπίδρασης σε επίπεδο ένα-προς-ένα στον τομέα των υπηρεσιών. Στην παρούσα μελέτη, εφαρμόζεται ένα ολοκληρωμένο θεωρητικό μοντέλο μέσω του οποίου οι εμπειρίες διαμορφώνονται μέσω του ‘’Customer Journey’’ που συνδέει τόσο τις βιωματικές πτυχές της μάρκας όσο και τις πτυχές επικοινωνίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες. Για την εξέταση του παραπάνω στόχου χρησιμοποιήθηκαν διαδικτυακά ερωτηματολόγια. Η έρευνα φανέρωσε ότι τα ‘’Moments of Truth’’ έχουν περισσότερη επιρροή από το ‘’Brand Experience’’ απέναντι στο ‘’Brand Loyalty’’ και ότι περισσότερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο ‘’Holistic Experience’’ που αποκομίζουν οι καταναλωτές, τουλάχιστο στην Κυπριακή κοινότητα.en_US
dc.description.abstractThe present dissertation named ‘’How Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth. The case of Starbucks’’ is written by Constantinos Anayiotos, student at the 4th grade of the Department of Communication and Internet studies from Cyprus University of Technology under the supervision of Dean Mr. George Panigyrakis. The purpose of the following quantitative study is to examine how customer-journey in cafeterias is leading to brand loyalty. Brand loyalty is being made by brand experience and the moments of truth. These two constructs have various touch points and these touch points are able to make a customer brand loyal. Consequently, the present study aims to examine how two different constructs, brand experience and moments of truth, can be linked, in an integrated construct which measures consumers loyalty towards a specific brand of cafeteria. In literature, brand experience has been mainly studied in areas in which brand-related stimulus affect consumers' perceptions about the image of the brand, whereas the moments of truth have been used to measure the one-to-one interaction in the area of services. In this study, an integrated theoretical model is implemented, by which experiences are conceptualized through the customer’s journey linking both the experiential aspects of the brand but also their service-related aspects of communication. In order to examine the above aim online questionnaires were used. Finally, the research revealed that moments of truth are more influential than the brand experience towards brand loyalty and that additional attention should be given to holistic experience that consumers receive, at least in the Cypriot community.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherqen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectExperiential Marketingen_US
dc.subjectBrand Experienceen_US
dc.subjectMoments of Truthen_US
dc.subjectBrand Loyaltyen_US
dc.titleHow Iconic Communication affects the brand loyalty in cafeterias via brand experience and moments of truth: The case of Starbucksen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-2099-5944-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract_Constantinos_Anayiotos_Completed.pdf234.7 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

186
Last Week
1
Last month
21
checked on Jun 1, 2024

Download(s) 50

111
checked on Jun 1, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons