Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23037
Τίτλος: The behavioral aspects of innovation in the age of pandemic
Συγγραφείς: Tarba, Shlomo 
Cooper, Sir Cary L. 
Christofi, Michael 
Vrontis, Demetris 
Thrassou, Alkis 
Siamagka, Nikoletta Theofania 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Trust;Innovation in organizations;Pandemic;Managers
Ημερομηνία Έκδοσης: Αυγ-2021
Πηγή: European Management Journal, 2021, vol. 39, no. 4, pp. 401-403
Volume: 39
Issue: 4
Start page: 401
End page: 403
Περιοδικό: European Management Journal 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/23037
ISSN: 02632373
DOI: 10.1016/j.emj.2021.05.006
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Article
Affiliation: University of Birmingham 
University of Manchester 
Cyprus University of Technology 
University of Nicosia 
Aristotle University of Thessaloniki 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Άρθρα/Articles

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
1-s2.0-S0263237321000748-main.pdfFulltext295.37 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons