Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18683
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜιχαηλίδης, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.authorKalogirou, Eleftheria-
dc.date.accessioned2020-08-19T11:09:30Z-
dc.date.available2020-08-19T11:09:30Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18683-
dc.descriptionThe main objective of the present dissertation is to highlight the importance of transportations, with emphasis at marine transportation. One of the safest and most effective ways to transport large quantities of cargo is by sea. In this context, Cyprus’s accession to the European Union and transportation of passengers in accordance with the requirements provided by the European Union have become even more important for the Cypriot ports which consist the “gateway” of the European Union to its southeastern end, a particularly sensitive area. The New Port of Limassol, as a multi-purpose port, is the main port of Cyprus offering services for the service of ships and gives optimistic prospects for the future course and increase in cargo and passenger traffic. Due to the worldwide high ranking of Cyprus in terms of shipping services, the upgrading of existing infrastructure in order to achieve long-term sustainability and development in the New Port of Limassol is of great importance. This upgrade is necessary for the socio-economic development of the island. For this reason, preliminary studies are needed to discover appropriate solutions that include proposals for coastal engineering and port projects. These studies should include mathematical models of specialized software that will facilitate finding immediate solutions for the coastal protection and solving any marine environmental problems that may occur. This dissertation implements advanced simulation techniques with the assistance of MIKE21 software. Specifically, the dissertation records the bathymetry of the New Port of Limassol area and models the generated wave through sponge and porous created. Finally, the wind turbines of the study area are calculated through the JONSWAP method as well as the calculation of shoaling effect and diffraction at certain areas in the port.en_US
dc.description.abstractΗ συγγραφή της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη της σημασίας των μεταφορών και ιδιαίτερα των θαλάσσιων. Ένας από τους πιο ασφαλείς και αποτελεσματικούς τρόπους για τη μεταφορά μεγάλης ποσότητας φορτίων είναι η μεταφορά μέσω των θαλάσσιων οδών. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης η ένταξη της Κύπρου στην στη Ε.Ε και η διακίνηση των επιβατών έχουν αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη σημασία για τα κυπριακά λιμάνια καθώς αποτελούν την «πύλη» της Ε.Ε στο νοτιοανατολικό άκρο της, σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περιοχή. Ως κύριο λιμάνι της Κύπρο, είναι το νέο λιμάνι Λεμεσού όπου προσφέρει υπηρεσίες για εξυπηρέτηση πλοίων καθώς προσδίδει πολύ αισιόδοξες προοπτικές στη μελλοντική πορεία όπως και στην αύξηση διακίνησης φορτίων και επιβατών αφού προσφέρει υπηρεσίες για εξυπηρέτηση πλοίων. Με αφορμή την υψηλή κατάταξη της Κύπρου παγκόσμια, όσον αφορά τη ναυτιλιακή εξυπηρέτηση, υψίστη σημασία είναι η αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών έτσι ώστε να υπάρχει μακροπρόθεσμα βιωσιμότητα και ανάπτυξη στον υφιστάμενο Νέο Λιμένα Λεμεσού. Η αναβάθμιση αυτή είναι αναγκαία για την κοινωνικό-οικονομική ανάπτυξη του νησιού. Για το λόγο αυτό χρειάζεται να γίνουν προκαταρκτικές μελέτες για εξεύρεση κατάλληλων λύσεων που περιλαμβάνουν προτάσεις για ακτομηχανικά και λιμενικά έργα. Στις μελέτες αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνονται μαθηματικά μοντέλα από εξειδικευμένα λογισμικά που θα οδηγήσουν σε διευκολύνσεις σχετικά με την άμεση εξεύρεση λύσεων προστασίας των ακτών και επίλυση οποιοδήποτε υδάτινων θαλάσσιων περιβαλλοντικών προβλημάτων. Η εργασία αυτή εφαρμόζει προχωρημένες τεχνικές προσομοίωσης με τη βοήθεια του λογισμικού MΙΚΕ21. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε αποτύπωση της βυθομετρίας της περιοχής του Νέου Λιμένα Λεμεσού καθώς και μοντελοποίηση του παραγόμενου κύματος μέσω σφουγγαριού και πορώδους που δημιουργήθηκαν. Τέλος, γίνεται υπολογισμός ανεμογενών κυματισμών της περιοχής μελέτης μέσω της μεθόδου JONSWAP καθώς και υπολογισμός ρήχωσης και περίθλασης σε σημεία μέσα στο λιμάνι.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Civil Engineering and Geomatics, Faculty of Engineering and Technology, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλιακή εξυπηρέτησηen_US
dc.subjectΒαθυμετρίαen_US
dc.subjectWave generationen_US
dc.subjectAiryen_US
dc.subjectΛιμάνι Λεμεσούen_US
dc.subject.otherShipping serviceen_US
dc.subject.otherBathymetryen_US
dc.subject.otherWave generationen_US
dc.subject.otherAiryen_US
dc.subject.otherLimassol porten_US
dc.titleΥδραυλικά χαρακτηριστικά νέου λιμένα Λεμεσού και ναυτιλιακή εξυπηρέτησηen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0009-0005-0188-0200-
crisitem.author.orcid0000-0002-2016-9079-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελευθερία Καλογήρου.pdfFulltext5.99 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

160
Last Week
2
Last month
2
checked on Jun 13, 2024

Download(s)

405
checked on Jun 13, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons