Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18448
Title: Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση της δωρεάς οργάνων και ιστού στην Κύπρο
Authors: Θεοδώρου, Κατερίνα 
Keywords: Δωρεά οργάνων;Μεταμόσχευση οργάνων;Καμπάνια ευαισθητοποίησης;Ενημέρωση;Κύπρος
Advisor: Παπαδήμα, Ασπασία
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Κύριο θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για την ενημέρωση των Κυπρίων για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση όπως, η ανάπτυξη του όρου δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων, η σημασία της και πως γίνεται η προώθηση της. Ακολούθως, αναπτύσσεται ο όρος της διαφήμισης ως μέσο προώθησης μιας ιδέας, ενός κοινωνικού θέματος και έπειτα παραθέτονται συγκεκριμένα παραδείγματα προώθησης της δωρεάς οργάνων στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στατιστικών δεδομένων της δωρεάς οργάνων στην Κύπρο και εξετάζονται οι λόγοι για τους οποίους οι Κύπριοι δεν δωρίζουν τα όργανά τους, είτε μεταθάνατον είτε όταν είναι στη ζωή. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο είναι η μεθοδολογία του σχεδιασμού για την διαδικασία που προηγήθηκε για τη διαφημιστική καμπάνια. Επιπλέον, είναι και η μεθοδολογία για την αξιολόγηση με έρευνα δράσης που περιλαμβάνει ερωτηματολόγια για τον σχεδιασμό της καμπάνιας. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που πηγάζουν μέσα από την καμπάνια.
Description: Major subject of this thesis is the design of an advertising campaign to inform Cypriot residents about organ donation and transplantation. First of all, the first chapter includes literature review like, the definition of organ donation as a promoting idea, of social issues that needs to be solved and there are specific examples of advertisements about organ donation and transplantation in Cyprus but also abroad. In the second chapter there are references about statistics regarding to organ donations in Cyprus. Also, in the second chapter the researcher defines the reasons that are responsible about the lack of donors who are alive but also who are not. Subsequently, the third chapter refers to the method of research, which is action research that includes questionnaires about the design of the campaign. Finally, it presents results and conclusions about the design of the campaign.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18448
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Katerina Theodorou.pdfAbstract210.28 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

150
Last Week
1
Last month
5
checked on Jun 1, 2024

Download(s)

61
checked on Jun 1, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons