Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/11974
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΘεοδώρου, Ελένη-
dc.contributor.authorΝικολάου, Μαρία-
dc.date.accessioned2018-07-16T10:03:00Z-
dc.date.available2018-07-16T10:03:00Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/11974-
dc.descriptionIntroduction: Augmentative and Alternative Communication (AAC) is “an area of clinical practice that attempts to” manage the difficulties of individuals with complex communication disorders, either temporarily or permanently (ASHA, 1989). AAC system is “an integrated group of components” consisted of different AAC forms (aided or un-aided), symbols, techniques and strategies for communication enhancement (ASHA, n.d.). The purpose of the current study is to examine the AAC systems used in “THEOTOKOS” Foundation. Research Methodology: For the purposes of the study, a questionnaire was administered, and an interview was conducted to the speech language therapists of “THEOTOKOS” Foundation. Results: MAKATON and PECS are used in “THEOTOKOS” Foundation. Discussion: MAKATON and PECS are used in “THEOTOKOS” Foundation due to the enhancement of language and communication skills of individuals with complex cognitive, language, and communication disorders.en_US
dc.description.abstractΕισαγωγή: Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία (EEE) ορίζεται ως “ο τομέας κλινικής πρακτικής που επιχειρεί να αντισταθμίσει”, είτε προσωρινά είτε μόνιμα, τις δυσκολίες των ατόμων που παρουσιάζουν σοβαρές επικοινωνιακές διαταραχές (ASHA, 1989). Σύστημα ΕΕΕ αποτελεί “μία ολοκληρωμένη ομάδα πολλαπλών στοιχείων” που περιλαμβάνει διάφορες μορφές ΕΕΕ (με ή χωρίς βοήθημα), όπως και σύμβολα, τεχνικές και στρατηγικές για την ενίσχυση της επικοινωνίας (ASHA, n.d.). Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των συστημάτων ΕΕΕ που χρησιμοποιούνται στο Ίδρυμα Προστασίας & Αποκατάστασης Παιδιών & Νέων με Νοητική Υστέρηση “Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ” (Ι. Π. Α. Π. “Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ”). Μεθοδολογία της Έρευνας: Για τη διεξαγωγή της έρευνας χορηγήθηκε ερωτηματολόγιο και πραγματοποιήθηκε συνέντευξη στις λογοθεραπεύτριες του ιδρύματος “Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ”. Αποτελέσματα: Τα συστήματα ΜΑΚΑΤΟΝ και PECS χρησιμοποιούνται στο ίδρυμα “Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ”. Συζήτηση: Τα συστήματα ΜΑΚΑΤΟΝ και PECS χρησιμοποιούνται στο ίδρυμα “Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ” λόγω της προαγωγής των γλωσσικών δεξιοτήτων και της λειτουργικής επικοινωνίας ατόμων με σοβαρές γνωστικές, γλωσσικές και επικοινωνιακές διαταραχές.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επιστημών Αποκατάστασης, Σχολή Επιστημών Υγείας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectΕπαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία (EEE)en_US
dc.subjectΜΑΚΑΤΟΝ,en_US
dc.subjectPECSen_US
dc.titleΑξιοποίηση συστημάτων επαυξητικής και εναλλακτικής επικοινωνίας στο : Ίδρυμα Πρoστασίας και Αποκατάστασης Παιδιών και Νέων με νοητική υστέρηση "Η Θεοτόκος"en_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3951-7886-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Περίληψη Μαρία Νικολάου.pdf328.67 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

276
Last Week
1
Last month
3
checked on May 20, 2024

Download(s) 50

223
checked on May 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.