Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/8900
Title: Απόδοση μηχανής εσωτερικής καύσης σε σχέση με τη μεταβολή παραμέτρων καυσίμου όπως Ph και οργανικών αναμείξεων
Authors: Θεοδούλου, Στέλιος 
Keywords: Μίγματα καυσίμου
Μίγματα βενζίνης
Βενζίνη
Όξινο καύσιμο
Όξινη βενζίνη
Μίγματα μεθανόλης
Μίγματα αιθανόλης
Issue Date: 2016
Publisher: Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: Η συγγραφή της συγκεκριμένης μελέτης έγινε έπειτα από σχετική έρευνα σε βιβλία και στο διαδίκτυο κυρίως στο τομέα της θερμοδυναμικής. Ο στόχος αυτής της Πτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη των μιγμάτων καυσίμου και ο ρόλος που παίζουν στην συμπεριφορά της βενζινοκίνητης μηχανής εσωτερικής καύσης. Επίσης στο πλαίσιο της διατριβής έγιναν πειράματα με διάφορα μίγματα και τα αποτελέσματα αναλύθηκαν για εξαγωγή των διαφόρων συμπερασμάτων. Το πρώτο μέρος της Πτυχιακής διατριβής περιλαμβάνει τη θεωρία για την βενζινοκίνητη μηχανή εσωτερικής καύσης, το πώς ξεκίνησε, την εξέλιξη της και τα διάφορα μέρη που την απαρτίζουν όπως επίσης και τη λειτουργία της. Ακόμα παρουσιάζεται η μελέτη που έγινε πριν από την εκτέλεση των πειραμάτων πάνω στα διάφορα μίγματα. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα πειραματικά αποτελέσματα και η ανάλυση τους όπως έχουν εξαχθεί από το ανάλογο λογισμικό και το σύστημα συλλογής δεδομένων της πειραματικής μηχανής εσωτερικής καύσης του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Τέλος παρουσιάζονται τα διάφορα συμπεράσματα που εξήχθηκαν τα οποία αφορούν κυρίως στη μεταβολή της απόδοσης σε κάθε περίπτωση.
Description: The writing of this Thesis followed a research in books and on the internet especially in the field of thermodynamics. The aim of this thesis is the study of the fuel blends and their role in the behavior of the gasoline internal combustion engine. Also as part of the thesis experiments were made with various blends and the results were analyzed to extract significant conclusions. The first part of the thesis includes the theory of gasoline internal combustion engine, how it started, its progression and the different parts as well as its operation. This part also includes the study conducted before carrying out the experiments on the various blends. The second part of the thesis presents the experimental results and their analysis as they are extracted from the appropriate software and experimental internal combustion engine system at the Cyprus University of Technology. Finally different conclusions concerning the change of efficiency in each case are presented.
URI: http://ktisis.cut.ac.cy/jspui/handle/10488/8900
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdf6.72 kBAdobe PDFView/Open
Περίληψη.pdf161.46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

2
checked on Jan 30, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.