Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/8349
Title: Clickers σε σεμινάρια κανονισμών και διαιτησίας τζούντο: στάσεις, επίδοση και αμεσότητα
Authors: Κωνσταντίνου, Βάσω 
Keywords: Clickers
Νέες τεχνολογίες μάθησης
Νέες τεχνολογίες επικοινωνίας
Τζούντο
Ακαδημία τζούντο
Issue Date: 2014
Publisher: Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: H ένταξη των νέων τεχνολογιών μάθησης και επικοινωνίας σε συστήματα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης, δίνει μια άλλη προοπτική σε θέματα εκμάθησης. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την εφαρμογή των Clickers στο άθλημα τζούντο και συγκεκριμένα στην αξιολόγηση της εκμάθησης των κανονισμών του αθλήματος. Στη μελέτη συμμετείχαν συνολικά 162 αθλητές δύο ακαδημιών τζούντο. Ο ερευνητής διενέργησε συνολικά 6 σεμινάρια, στο καθένα από τα οποία οι μισές ερωτήσεις αξιολόγησης απαντήθηκαν με τη χρήση Clickers και οι άλλες μισές χωρίς τη χρήση Clickers. Στη μελέτη συλλέχθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα. Ποσοτικά δεδομένα αποτέλεσαν τα αποτελέσματα επίδοσης και δεδομένα από ερωτηματολόγιο. Ποιοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν με τη μέθοδο παρατήρησης και συγκεκριμένα με βιντεοσκόπηση. Τα αποτελέσματα της μελέτης υποστηρίζουν ότι η χρήση των Clickers μπορεί να αναβαθμίσει την ευχαρίστηση και το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να βελτιώσει την επίδοση τους. Επίσης, η υλοποίηση με τη χρήση Clickers χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και αμεσότητα που είναι ιδιαίτερα επιθυμητή στο εν λόγο άθλημα, ενώ υποβοηθά την ανατροφοδότηση αφού οι εκπαιδευτές μαθαίνουν άμεσα για τις ελλείψεις και ανάγκες των συμμετεχόντων.
URI: http://172.16.21.8/jspui/handle/10488/8349
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κωνσταντίνου Βάσω.pdf5.83 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 10

37
Last Week
0
Last month
3
checked on Aug 22, 2017

Download(s) 10

16
checked on Aug 22, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.