Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/8272
Title: Η επίδραση του υδρογόνου στην καύση υψηλής συγκέντρωσης μείγματος βιοντίζελ/πετρελαίου σε μηχανή εσωτερικής καύσης
Authors: Θεοδώρου, Λούκας 
Keywords: Mixture diesel/biodiesel/hydrogen
NOx
NO
CO
Electrolysis
Internal Combustion Engine(I.C.E)
Issue Date: 2015
Publisher: Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Περιβάλλοντος, Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών και Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: The energy problem began emerging as early as 1950 at which time fossil fuel deposits were estimated to last for 20 years. However, the appropriate attention was not given while energy needs were rapidly increasing, and in 1973 the event of an energy crisis unfortunately increased the energy problem which today is more intense due to the rapid decline of economically accessible reserves of fossil fuels. The energy problem can be solved if methodical exploitation of hydrogen (H2), which is available plenty of nature, is done right. The advantages and benefits that will be created by facing the problem, are too many, such as reducing the use of hydrocarbons, extending the protection of the environment, energy abundance of H2, and energy decentralization. The purpose of the Graduate Thesis is to indicate the use of hydrogen (H2) as a fuel in combination with a mixture of biodiesel / petroleum diesel engines (I.C.E). The aim of the G.T is to indicate that an optimum combination of conventional diesel fuel with biodiesel renewable fuel and hydrogen, achieves both the reduction of diesel consumption and reduction of air emissions. This Graduation Thesis will indicate the urgent issue of the environment that prevails nowadays due to the combustion of fossil fuels and the gaseous emissions that arise.
Description: Το ενεργειακό πρόβλημα άρχισε να ξεπροβάλει από τις αρχές του 1950 όπου τότε τα αποθέματα των ορυκτών καυσίμων υπολογίζονταν να διαρκέσουν για 20 χρόνια. Εντούτοις όμως δεν δόθηκε η πρέπουσα σημασία ενώ η ενεργειακές ανάγκες αυξάνονταν ραγδαία και το 1973 η εκδήλωση της ενεργειακής κρίσης δυστυχώς αύξησε το ενεργειακό πρόβλημα το οποίο σήμερα είναι εντονότερο λόγω ραγδαίας μείωσης των οικονομικά προσβάσιμων αποθεμάτων συμβατικών καυσίμων. Το ενεργειακό πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί αν γίνει σωστή και μεθοδική εκμετάλλευση του υδρογόνου (Η2) που υπάρχει άπλετο στη φύση. Αντιμετωπίζοντας με αυτό τον τρόπο το ενεργειακό πρόβλημα τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα δημιουργηθούν είναι πάρα πολλά όπως, η μείωση της χρήσης των υδρογονανθράκων και κατά επέκταση η προστασία του περιβάλλοντος, την πληθώρα ενέργειας του H2, και την ενεργειακή αποκέντρωση. Σκοπός της Πτυχιακής Διατριβής είναι η χρήση υδρογόνου (H2) ως καύσιμο σε συνδυασμό με μείγμα βιοντίζελ/πετρελαίου σε Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ). Στόχος της Π.Δ. είναι ο βέλτιστος δυνατός συνδυασμός του συμβατικού καυσίμου ντίζελ με το ανανεώσιμο καύσιμο βιοντίζελ και το υδρογόνο έτσι ώστε να επιτυγχάνεται τόσο η μείωση κατανάλωσης του ντίζελ όσο και των αέριων εκπομπών. Μέσα από την παρούσα Πτυχιακή Διατριβή θα διαφανεί το φλέγον πρόβλημα του περιβάλλοντος που επικρατεί στις μέρες μας εξαιτίας της καύσης των συμβατικών καυσίμων και των αέριων εκπομπών που προκύπτουν.
URI: http://172.16.21.8/jspui/handle/10488/8272
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΕΡΙΛΗΨΗ-ΛΟΥΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ1.pdf121.82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

27
Last Week
1
Last month
3
checked on Aug 16, 2017

Download(s) 50

6
checked on Aug 16, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.