Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/6027
Title: Διαχρονική μελέτη της Αμερικάνικης, τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης: ανάλυση των διαφημιστικών μηνυμάτων που προβλήθηκαν στις εκλογές των Η.Π.Α απο το 1952 εως το 2008
Authors: Φιακά, Ελένη 
Keywords: Advertising
Television--Political aspects
Marketing
Issue Date: 2012
Publisher: Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Διαχρονική μελέτη της αμερικανικής τηλεοπτική πολιτικής διαφήμισης: Ανάλυση των διαφημιστικών που προβλήθηκαν στις εκλογές των ΗΠΑ, από το 1952 έως το 2008», εκπονήθηκε από την Ελένη Φιακά, φοιτήτρια του Η’ εξαμήνου του τμήματος ΕΣΔ του ΤΕΠΑΚ υπό την επίβλεψη του καθηγητή, Πρόεδρου του τμήματος Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου και Κοσμήτορα της σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Γιώργου Ζώτου και ολοκληρώθηκε το μήνα Απρίλιο, του 2012. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η διαμόρφωση μιας γενικής εικόνας του περιεχομένου των τηλεοπτικών πολιτικών διαφημιστικών των ΗΠΑ. Το περιεχόμενο τους αφορά τις τεχνικές και τα δημιουργικά στοιχεία, που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση. Μερικά από αυτά, που επέλεξα να ερευνήσω στην παρούσα πτυχιακή εργασία, είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται συνήθως ο υποψήφιος Πρόεδρος, τα διάφορα είδη εκκλήσεων που χρησιμοποιούνται, οι παρουσιαστές, το είδος μουσικής και η συχνότητα της και το χιούμορ. Λόγω του μεγέθους των δεδομένων αυτής της έρευνας δεν μπορούσε παρά να επιλεχθεί και μια μεθοδολογία, όπως είναι η ποσοτική ανάλυση περιεχομένου. Παράλληλα η μεθοδολογία αυτή είναι πολύ διαδεδομένη στο πεδίο του Πολιτικού Μάρκετινγκ. Αρχικά η παρούσα εργασία προοριζόταν για το επίπεδο του Διδακτορικού. Προκειμένου να προσαρμοστεί στις ανάγκες της παρούσας πτυχιακής εργασίας έγιναν αρκετές αλλαγές στην μεθοδολογία και στην έκταση της έρευνας. Αυτό χρειάστηκε αρκετό χρόνο μελέτης και δουλειάς αφού η διαδικασία για την δημιουργία του τυπολογίου ήταν ίση με τη διαδικασία που απαιτείται να άρχιζε από το μηδέν. Τέτοιου είδους έρευνες είναι σημαντικές ειδικά στην εποχή μας όπου το Μάρκετινγκ αφορά όλους σύγχρονους πολιτισμούς. Η έρευνα σε θέματα πολιτικής δεν είναι μόνο σημαντική για τους ερευνητές και για όσους ασχολούνται επαγγελματικά με την πολιτική, αλλά και για τον κάθε πολίτη που τα ευρήματα αυτών των ερευνών μπορούν να του παρέχουν κριτική σκέψη ως προς τον τρόπο που παρουσιάζεται ένας πολιτικός και τις υποσχέσεις που δίνει.
URI: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/6027
http://172.16.21.12:8080/jspui/handle/10488/6027
http://hdl.handle.net/10488/6027
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πλήρες κείμενο-Φιακά Ελένη.pdf739.5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

20
Last Week
1
Last month
5
checked on Jun 24, 2017

Download(s) 5

19
checked on Jun 24, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.