Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/5768
Title: Διερεύνηση και αξιολόγηση τεχνολογίας kinect σε διαδραστικές εφαρμογές
Authors: Κυρλιτσιάς, Χρίστος 
Keywords: Ιnput device
Computer software
Technology kinect
Issue Date: 2012
Publisher: Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: Η τεχνολογία Kinect είναι μια συσκευή που λειτουργεί ως αισθητήρας κίνησης, που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με υπολογιστή με χειρονομίες ή/ και κινήσεις σώματος ή/ και ηχητικές εντολές.Εισήχθη στην αγορά το Νοέμβριο του 2010 ως περιφερειακή συσκευή για την κονσόλα XB0X360 ενώ την άνοιξη του 2011 η Microsoft κυκλοφόρησε το Kinect Software Development Kit (Kinect SDK) για Windows.Στο πρώτο μέρος γίνεται περιγραφή της τεχνολογίας Kinect.Η περιγραφή περιλαμβάνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά και γίνεται ανάλυση του τρόπου λειτουργίας, με έμφαση στις δυνατότητες διαδραστικότητας με το χρήστη.Γίνεται ιστορική αναδρομή στο τομέα της υπολογιστικής όρασης ως μέσου διάδρασης που οδήγησε στο Kinect και αναφορά σε προηγούμενες συσκευές και στα χαρακτηριστικά τους.Στο δεύτερο μέρος θα εστιαστεί στις υφιστάμενες χρήσεις του Kinect.Συγκεκριμένα γίνεται διερεύνηση εφαρμογών που χρησιμοποιούν το Kinect (κυρίως παιχνίδια) και καταγραφή του τρόπου αξιοποίησης των δυνατοτήτων του.Επίσης γίνεται σύγκριση με παρόμοιες εφαρμογές που χρησιμοποιούν άλλους τρόπους αλληλεπίδρασης. Το έργο περιλαμβάνει επίσης και την ανάπτυξη πρωτότυπης διαδραστικής εφαρμογής με τη χρήση Kinect.Η εφαρμογή αυτή έχει τη μορφή παιχνιδιού.Ολοκληρώθηκε σε τρεις φάσεις, της σχεδίασης, της ανάπτυξης και της αξιολόγησης.Στη σχεδίαση αποφασίστηκε το θέμα του παιχνιδιού, η λειτουργίες του και ο τρόπος ανάπτυξης.Στην ανάπτυξη της εφαρμογής δημιουργήθηκαν τα γραφικά και το περιβάλλον και ο κώδικας.Στο τέλος η εφαρμογή δοκιμάζεται με τη χρήση Kinect αλλά και με συμβατικούς τρόπους διάδρασης, έτσι ώστε να αξιολογηθεί η σημασία χρήσης της τεχνολογίας Kinect.Η αξιολόγηση έδειξε ότι οι χρήστες προτίμησαν τη χρήση Kinect στην εφαρμογή, αλλά δυσκολεύτηκαν περισσότερο να κατανοήσουν τον τρόπο χρήσης.
URI: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/5768
http://172.16.21.12:8080/jspui/handle/10488/5768
http://hdl.handle.net/10488/5768
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Πτυχιακή-Χρίστος Κυρλιτσιάς.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s)

11
checked on Apr 23, 2017

Download(s) 20

4
checked on Apr 23, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.