Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/3189
Title: Οι απόψεις προπτυχιακών φοιτητών σχεδιαστικής για την εκπαίδευση τους και πως αυτή συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης για τον 21ο αιώνα
Authors: Παναγιώτου, Ελένη 
Keywords: Education
Rhetoric
Planning methodology
Issue Date: 2013
Publisher: Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, διερευνώνται, οι απόψεις των τριτοετών και τεταρτοετών φοιτητών του τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ σχετικά με τη σχεδιαστική εκπαίδευση τους και πως συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. Για το μεθοδολογικό σχεδιασμό της εργασίας προηγήθηκε μελέτη της βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα. Διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για ένα ζήτημα υψίστης σημασίας, καθώς επηρεάζει όχι μόνο τα ακαδημαϊκά ιδρύματα που παρέχουν την εκπαίδευση αυτή, αλλά και την επαγγελματική πορεία των σπουδαστών. Στη συνέχεια σχεδιάστηκαν οι ερωτήσεις μέσω των οποίων στόχος ήταν η άπαντηση στο ερώτημα κατά πόσο οι φοιτητές θεωρούν ότι η σχεδιαστική εκπαίδευση που τους παρέχεται ανταποκρίνεται στις ανάγκες του 21ου αιώνα. Με τη βοήθεια της μεθόδου της φαινομενογραφίας, ανέλυσα τις διάφορες απαντήσεις μέσα στα πλάισια της επιστημονικής δεοντολογίας και κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία παρουσιάζω αναλυτικά στα επόμενα κεφάλαια.
URI: http://172.16.21.12/jspui/handle/10488/3189
http://hdl.handle.net/10488/3189
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ελένη Παναγιώτου-2013.pdf97.47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

2
checked on Jan 20, 2017

Download(s) 20

1
checked on Jan 20, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.