Please use this identifier to cite or link to this item: http://ktisis.cut.ac.cy/handle/10488/3166
Title: Η άποψη μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για την πληροφοριακή παιδεία
Authors: Χατζηχαραλάμπους, Δημήτρης 
Keywords: Information literacy
Bibliography
Phenomenography
Issue Date: 2013
Publisher: Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Abstract: Ο σκοπός της ποιοτικής αυτής έρευνας είναι ο προσδιορισμός των αντιλήψεων και απόψεων των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για την Πληροφοριακή Παιδεία (ΠΠ), και η συσχέτιση των απόψεων και αντιλήψεων αυτών με την ενυπάρχουσα στο θέμα βιβλιογραφία. Σύμφωνα με τη φαινομενογραφική προσέγγιση στην έρευνα, η μελέτη αυτή ακολούθησε ανάλυση ημιδομημένων συνεντεύξεων που αφορούν τις γνώμες και εμπειρίες των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων για το φαινόμενο της ΠΠ. Σύμφωνα με την φαινομενογραφία, η μελέτη αυτή επεδίωξε μια δεύτερης τάξης προοπτική, δηλαδή μέσω μιας ποιοτικής ανάλυσης συνεντεύξεων η παρούσα έρευνα ασχολείται με την εμπειρία των ανθρώπων για πτυχές του κόσμου. Η έρευνα αυτή αναδεικνύει το φάσμα των απόψεων των μεταπτυχιακών φοιτητών πολυμέσων έναντι της ΠΠ, καθώς και τους λόγους των απόψεων αυτών. Ως προς τη σύνδεση των ευρημάτων της επικείμενης έρευνας με τη δημοσιευμένη στο θέμα βιβλιογραφία, υπάρχει αισθητή σύγκλιση μεταξύ αντιλήψεων και απόψεων για την ΠΠ. Το άνοιγμα, εντούτοις, αυτής της συγκεκριμένης περιοχής μελέτης για περαιτέρω έρευνα ενδείκνυται και υπερθεματίζεται, καθώς υποστηρίζεται, επίσης, ότι η φαινομενογραφία είναι ιδανική για τομείς έρευνας που δεν έχουν ερευνηθεί
URI: http://172.16.21.12/jspui/handle/10488/3166
http://hdl.handle.net/10488/3166
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ MSc Degree

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δημήτρης Χατζηχαραλάμπους.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

Page view(s) 50

3
checked on Jan 23, 2017

Download(s) 10

2
checked on Jan 23, 2017

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.