Μεθοδολογικό πλαίσιο αξιολόγησης και βέλτιστης διαλογής διαδικτυακών διαφημιστικών Τοποθεσιών με τη χρήση ανιχνευτή οφθαλμοκίνησης


Project title
Μεθοδολογικό πλαίσιο αξιολόγησης και βέλτιστης διαλογής διαδικτυακών διαφημιστικών Τοποθεσιών με τη χρήση ανιχνευτή οφθαλμοκίνησης
Code
WebAds
Project Coordinator
Start date
01-04-2012
Expected Completion
01-04-2014
 
Abstract
Βασικός στόχος του προτεινόμενου έργου είναι η δημιουργία υπηρεσίας αξιολόγησης και βέλτιστης διαλογής ΔΔΤ σε Κυπριακούς Διαδικτυακούς Χώρους στη βάση δεδομένων ανιχνευτή οφθαλμοκίνησης (Eye-Tracker). Ενδιάμεσοι στόχοι περιλαμβάνουν, τη δημιουργία μέτρων σύγκρισης της αποτελεσματικότητας κάθε ΔΔΤ, τη μέτρηση του βαθμού προσοχής και ευκολίας εστίασης των διαδικτυακών χρηστών, καθώς και την αναγνώριση προτύπων περιήγησης σε Διαδικτυακούς Χώρους από Κύπριους χρήστες.